Grønt og gråt kan rense dine tagrender i op til 6. sals højde uden brug af lift

Høje lejlighedsbygninger i byen

Det er mindst lige sy vigtigt at tage sig af husets ydre, som det er at tage sig at husets indre. Nogle vil endda hævde, at det er endnu vigtigere. Lader du nemlig tagrenden fylde op med slam og algerne gro på taget, ender det med at gøre helt konkret skade på dit hjem. Det ælder ikke mindst tagrenden. I typisk dansk vejr har tagrenden nemlig forholdsvist travl. Den skal transportere vand og andet slam fra oven så hurtigt rundt som overhovedet muligt. I det lange løb bliver det faktisk til op mod 100 tons nedløb årligt. Hvis tagrenden ikke virker optimalt, ender der altså med at blive lavet forstoppelser, tagrenden bukker under for vægten og regnvandet vil begynde at løbe ned langs muren og ende ved soklen. Der kan det for alvor begynde at gøre skade.

Mange metoder

Firmaet Grønt og Gråt har derfor gjort det til deres mission at informere borgere på Sjælland om vigtigheden af at forebygge den slags skader ved at få renset sin tagrende. De er nemlig øvede og teknologisk overlegne, når det kommer til rensning af tagrender. Rensning af tagrender er nemlig ikke nogen nem sag, og kræver det helt rigtige udstyr, en komplet viden om mulige udfordringer og ikke mindst tålmodighed. På grund af deres førnævnte overlegne teknologiske kapaciteter, kan Grønt og Gråt dog nemt gøre det hurtigere, bedre og mere effektivt end de fleste andre. Derudover kommer de nemt hele vejen op til 6. sal.

Det kan naturligvis nemt og hurtigt gøres ved lift. Er der imidlertid ikke plads eller mulighed for at komme til med liften, udfører de også rensning af tagrender med støvsuger. Sådan en rensning af tagrender foregår ved hjælp af en specialdesignet, lang støvsugeragtig anordning med tilhørende kameraer.

Det handler om tillid

Når man skal have en rensning af tagrender udført, handler det dog ikke bare om lav pris og høj effektivitet. Når det handler om noget så ømt som ens eget hus, handler det mindst lige så meget om tillid til processerne og menneskerne bag. Det er Grønt og Gråt fuldstændig klar over, og af hensyn til fremtidige kunder såvel som tilliden fra de nuværende, sender de derfor altid skarpe billeder af den tomme tagrende efter et fuldendt arbejde. På den måde kan enhver kunde altså være sikker på, at jobbet er blevet gjort ordentligt, og at de ikke har vrøvl med tagrenderne igen om en uge.

I den sammenhæng sætter Grønt og Gråt også en ære i at informere kunderne, hvis der er huller, revner eller lignende i deres tagrende. Det er nemlig den slags, der kan få endnu flere langvarende konsekvenser end bare en smule slam. Selvom det altså på sigt kunne have gavnet Grøn og gråt bare at lede det stå til og samle slam på rekordtid igen, vælger de at sætte sig i kundens ste dog opbygge tillid. Det er tegn på et godt og professionelt firma.

Ved fortsat at bruge webstedet accepterer du brugen af cookies. mere information

Cookie-indstillingerne på dette websted er angivet til "Tillad Cookies" for, at give dig den bedst gennemgang og oplevelse af siderne. Hvis du fortsætter med at bruge webstedet uden at ændre dine Cookie indstillinger eller du klikker på "Accepter" nedenfor så samtykke du til dette.

Luk