Ageras Group har en mission om at forenkle administrationen for mindre virksomheder

Kollegaer samarbejder på kontor

Har du en mindre virksomhed? Så skal du læse med her. Her for du nemlig information om et firma der har sat sig for, at gøre livet nemmere for personer som dig – nemlig alle der driver en mindre virksomhed. Der er meget arbejde i at have en virksomhed og når man driver en mindre virksomhed så skal man ofte være god til at tage flere hatte på og dermed agere flere roller. Hvor store virksomheder lettere kan ansætte folk til hver deres rolle vil mindre virksomheder ofte have færre ansatte. Derfor har Ageras Group sat sig for, at gøre administrationen lettere for mindre virksomheder.

Gør det du er god til og lad andre om de svære opgaver

Når man driver en mindre virksomhed så er det tit sådan, at der kun er få ansatte. Derfor vil det heller ikke nødvendigvis være muligt at ansætte en person der er god til hver af de opgaver der skal løses i firmaet. Men det betyder jo ikke, at opgaver ikke stadigvæk skal løses. Det skal de jo og derfor må du som ejer eller leder ofte gå ind i en rolle, som du ikke nødvendigvis føler dig komfortable i. For mange mindre virksomheder er det blandet andet mange af de administrative opgaver som volder dem problemer. Har man ikke selv en administrativ uddannelse eller interesse i det, så er det specielt opgaver som dem der ofte bliver meget tunge. Derfor har Ageras Group udviklet en platform kun til at hjælpe mindre virksomheder med blandet andet mange af de administrative opgaver.

Hvilke opgaver hjælper de med?

”Hvilke opgaver kan de hjælpe mig med?” sidder du måske og tænker nu. Jo nu skal du høre. Ageras Group har nemlig udviklet en platform hvor de for eksempel kan gå ind og matche den rigtige bogholder sammen med den rigtige virksomhed. Det betyder at du ikke længere selv behøver at lave bogholdningsarbejdet eller kæmpe med en bogholder, som du måske ikke er tilfreds med. Her bliver matchet simpelthen gjort for dig og for at gøre dit arbejdsliv langt nemmere. Det samme gælder med revisorer og ved andre administrative opgaver. Der er for eksempel også tilknyttet både advokater og jurister til denne platform. Du kan derfor få hjælp til stort set hvilken som helst administrativ opgave som du har problemer med på Ageras Groups platform.

Du bliver guidet hele vejen igennem

Det foregår sådan, at du inde på Ageras platform beskriver eller fortæller hvilken opgave eller problem du skal have løst. Derefter går Ageras Group ind i samarbejde med og finder frem til hvilken type rådgiver der er den rigtige for dig. Derefter bliver man matchet sammen med den rådgiver som sidder med de evner der kan hjælpe dig bedst. Det er derfor en virkelig god og nem løsning for dig. Du skal ikke længere sidde og grue over om hvilken rådgiver du skal bruge eller om de kan løse opgaven godt nok.

Ved fortsat at bruge webstedet accepterer du brugen af cookies. mere information

Cookie-indstillingerne på dette websted er angivet til "Tillad Cookies" for, at give dig den bedst gennemgang og oplevelse af siderne. Hvis du fortsætter med at bruge webstedet uden at ændre dine Cookie indstillinger eller du klikker på "Accepter" nedenfor så samtykke du til dette.

Luk